Stłuczenia, ból mięśni, bóle reumatyczne... PanAway !


PanAway 

Ten olejek pokochałam od pierwszego użycia…. Może dlatego że zaliczyłam tak spektakularny upadek z drabiny po którym bałam się wstać bo byłam na 100% pewna że moje obie nogi są połamane !! Na szczęście okazało się że to co pojawiło się na obitych piszczelach to guzy które wyrosły w kilka dosłownie sekund a nie połamane kości.

Powoli i mozolnym krokiem doczłapałam się do łazienki i nawet nie myśląc co robię z oczami pełnymi łez wylałam ile się dało tego olejku na stłuczone miejsca!
Kilka chwil i  czułam jak olejek rozgrzewa skórę. Mocno zaczęłam się zastanawiać czy to oby był dobry pomysł bo ból wcale nie ustępował!  Kiedy to po kilku minutach znieczuliło mnie tak bardzo że wróciłam na tą nieszczęsną drabinę i dokończyłam co miałam do zrobienia.
Siniaki smarowałam rano i wieczorem, przybrały wszystkie kolory tęczy na przestrzeni dni ale też ku mojeu zdziwieniu zniknęły bardzo szybko.

Od tamtej pory, PanAway zawsze jest w mojej torebeczce która służy jako domowa apteczka i zabierana jest na każdy nawet najkrótszy wyjazd.
Olejek sprawdza się idealnie do masażu obolałych mięśni w połączeniu z oliwką lub olejem bazowym, przy bólach reumatycznych a także dla sportowców po treningu.
 

Skład:

Kocanka Włoska - Helichrysum 
Gloteria , Zimowa Zieleń - Wintergreen
Goździk - Clove
Mięta pieprzowa - Peppermint


 
Właściwości :

-przeciwzapalne
- znieczulające
-antykoagulant
- wspomaga krążenie

Zastosowanie:

-bóle pleców
-bóle reumatyczne
-bóle głowy / migreny
- stany zapalne mięśni
-stłuczenia
-otarcia
- skręcenia, zwichnięcia
- skurcze mięśni

  
Ciekawostka:

Gloteria  -Wintergreen, uprawiana jest w Chinach oraz Północnej Ameryce.
W swoim składzie posiada 90 % + ilości salicylan metylu który charakteryzuje się właściwościami przeciwbólowymi, przeciwzapalnymi i rozgrzewającymi.
Liście gloterii były rozgryzane przez rdzennych amerykanów którzy brali udział w biegach długodystansowych a także przez osoby pracujące fizycznie.  
Pierwsi kolonizatorzy ameryki długimi tygodniami kazali żuć liście tego zioła swoim dzieciom w celu zapobiegania ubytków nazębnych i próchnicy.


Sposób użycia:

- bezpośrednio na stłuczone miejsce
- dodany do oliwki do masażu np. pleców, nóg
- delikatnie wsmarowany w skronią przy bólach głowy
- rozpylany w dyfuzorze
-wdychany bezpośrednio z buteleczki


Uwaga:
Olejek jest bardzo mocny i zawiera ogromne ilości salicylanu metylu dlatego trzeba trzymać go z dala od dzieci. Wypicie całej buteleczki może być dawką śmiertelną !

W przypadku każdego olejku należy najpierw sprawdzić jego działanie na skórze np. na nadgarstku w celu wykrycia możliwych alergii na któryś ze składników.
Przy bardzo wrażliwej skórze zalec się rozcieńczanie olejku.
Kobiety w ciąży i karmiące piersią powinny skonsultować użycie z lekarzem. To samo zalecenie tyczy się używania olejków u niemowląt i bardzo małych dzieci.

Jeżeli jesteś zainteresowana tym lub innym olejkiem i otrzymaniem 24% zniżki na produkty firmy Young Living napisz do nas w komentarzu lub wiadomości prywatnej!
Masz jakieś pytania? Z chęcią udzielimy Ci wszystkich niezbędnych informacji!


Olejkowe Love

Komentarze